Archiwum bloga

niedziela, 4 sierpnia 2013

Pudliszki: kulki mięsne nadziane ziemniakami i boczkiem, pieczarkowy

Jakiś czas temu otrzymałam w ramach nagrody od Pudliszek wspaniałą paczę z 4 słoiczkami kuleczek mięsnych dobrze nadzianych.
Pierwszy smak, pieczarkowy, dałam D. do pracy. Bardzo się ucieszył i przystąpił do testowania. Słoiczek starczył mu na dwa razy. Sosu było jego zdaniem bardzo dużo, jednak zaskoczyła go ilość kuleczek. Było ich tylko 5.
Następnym testowanym smakiem był farsz ziemniaki i boczek. Przygotowałam duże porcję dla dwóch osoby. Kuleczki podałam z makaronem do którego polania wykorzystałam sos. Kuleczek faktycznie w każdym słoiczku jest 5. Jednak są dość sporej wielkości. Mięso delikatne, dobrze doprawione. Boczek w środku mógłby być bardziej wyczuwalny. Ilość sosu, naprawdę pokaźna. Bardzo dobry, pomidorowy, smakował niczym boloński.
Plusy: 

  • jak zauważył D. jest to świetne rozwiązanie do pracy. Daje nam głęboki smak domowego obiadu za przystępną cenę. 
  • Produkt świetnie sprawdza się zarówno z makaronem, ryżem, ziemniakami, jak i zwykłą bułką. Jest bardzo uniwersalny.
  • Świetnie doprawiony, zarówno sos jak i kuleczki.

Minusy:

  • jedynie 5 kuleczek
Podsumowując: bardzo smaczny i łatwy w użyciu produkt. Idealny na szybki obiad czy posilenia się w pracy. Zdecydowanie polecam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz